Шукати в цьому блозі

середу, 29 листопада 2017 р.

"Поки я не впала" - скільии разів доведеться прожити день, щоб зробити все правильно


Не скажу, що ця книга мене особливо вабила, бо формулювання назви у неї якесь геть не дуже. Хоча ніби й виправдане постійними рефренами у тексті, але на пробу творіння Лорен Олівер виявилось кращим, ніж я від нього чекала.


Саманта раз за разом проживає той самий день - сім різних варіацій дня купідона. За цей час вона дізнається багато нового про своїх друзів і недругів, а ще проходить повну переоцінку цінностей.

Ця книга про цькування і те, як боляче бути упослідженим, непопулярним. І про те, що репутацію можуть зруйнувати з нудьги, бо просто так захотілось. Мені було цікаво і сумно. І, звісно, я могла б добряче проспойлерити цю книгу, але не буду. Думаю, вона навіть дуже варта прочитання, хоча помилок там, як на бездомному собаці бліх.

Якщо не найкраще у цьому місяці, то навіть дуже близько.

І чекайте на підсумковий пост за листопада вже дуже скоро) Буду роздавати оцінки і, можливо, розповім про деякі читацькі плани. Stay tuned!

1 коментар: