Шукати в цьому блозі

вівторок, 14 листопада 2017 р.

#Гейманоманія триває: чому мене розчарувала The Graveyard book

Після "Американських богів" я дуже підсіла на Геймана - і тепер читаю принаймні по книжці щомісяця. Та, на жаль, не кожне таке чтиво варте витраченого часу.


То ж "Цвинтарна книга" - вона ніби й дитяча література, але для дитячої якась аж надто брутальна, а для дорослої аж надто дитяча. Хоча сама задумка з хлопчиком, якого виховали почвари з кладовища, дуже прикольна. І хоч мені не подобається ні розвиток сюжету, ні те, як розвиваються герої, але фінал, як на мене, все-таки вийшов дуже привальний. Можливо, навіть найкращий з можливих.

Гейману добре вдаєтьс створювати похмуру атмосферу, додавати сякої-такої готичності сірим будням на кладовищі. Його привиди - цілком правдиві привиди, якими ми їх собі уявляємо, але не можна дітям читати таких книжок. Навіть мені не завжди було зручно спостерігати за такими діалогами.

А щодо Геймана, то у цьому місяці на вас чекає ще один відгук на його книгу. Сподіваюсь, що буду чемна і так не затягуватиму страшно.

1 коментар: