Шукати в цьому блозі

вівторок, 7 листопада 2017 р.

Жовтневе читання: 11 книжок без жодної системи

Можливо, до мене прийшов якийсь неписальний період, але читаю я зараз більше, ніж встигаю описати. Це трохи гнітить, але спробую якось виправлятись. Хоча от вже у листопаді дві прочитані, а я ще із жовтневими не розібралась. Тож зараз коротко і по суті про книги, які прочитала в жовтні.


Першою прочитаною у жовтні стала:

Стівен Кінг "Мізері"
Книга лякає своєю реалістичністю, і мені видалась справді страшною (чого не можу сказати про інші твори Короля, які читала у різні часи. Але через гидотні моменти заберу два бали, бо не все ідеально.

8 з 10.

А далі як понеслось:

Геннінг Манкель "Мозок Кеннеді"
Хоча була більш-менш готова до того, що детектив Геннінга Манкеля - це капець, страшно і взагалі якась дуже незручна тема вилізе наверх, але якось не зовсім до такого. Віддаю належне таланту письменника, але це не зовсім моє.

8 з 10.

Філліп Зімбардо "Ефект Люцифера"
А ось це справді найкрутіша книжка жовтня. Ой, що ж це я таке про нон-фікшн кажу... Дуже цікава тема, людський виклад, хороший переклад. Хто цікавиться психологією злочинів і, власне, психологією зла - будете в захваті. Хоча й іншим, думаю, буде цікаво.

10 з 10.

Юрій Винничук "Лютеція"
Дуже осіння, заплутана і водночас легка. Люблю книги, які можна прочитати за день, а потім ще кілька тижнів ламати голову над тим, як же вона все-таки закінчилась. Гарний Львів, красиві жінки, смачні наїдки - все це у Винничука завжди добре виходить.

 9 з 10.

Вікторія Авеярд "Багряна королева"
Фантастично красиве видання і вельми цікавий початок саги. Дуже цікаво, що буде далі. І, попри те, що "королева" нагадує мені одразу кілька інших книг із жанру фентезі, її цікаво читати і хочеться ще.

9 з 10.

Кент Гаруф "Наші душі вночі"
Дуже зворушлива і жива історія кохання, ніжного і водночас сильного. Я аж розплакалась від розчулення. А ще дуже цікава з погляду побудови - багато діалогів, дуже мало дії. Пігулка любові для тих, хто думає, що їхнє найкраще почуття вже не повториться.

10 з 10.

Марі Од-Мюрай "Oh, boy!"
Одна з найдивніших книжок, прочитаних останнім часом. Дає зрозуміти, що таке справжня родина, і скільки можна пережити разом, якщо надійний тил забезпечений. Тішуся, що її переклали українською. Але чого ж так мало тексту.

9 з 10.

Джеймс Паттерсон - "Кросс"
Трохи розчарована на цей раз Паттерсоном, бо геть не вразив. Хоча що я хотіла, вириваючи 12 частину з серії. Але не отримала я щось жодного задоволення. Тому буде мало:

6 з 10.

Лесь Подерв'янський "Африка, сни"

Давно лежала у мене книга улюбленого драматурга і матюкальника. І от нарешті і до неї час дійщов. Тут однозначно 10 з 10. Бо це любов. Чи хто сумнівався?

10 з 10.

Ольга Кобилянська "Меланхолійний вальс"

Не факт, чи я колись добралась би до цієї новели, якби не музичне завдання бінґо, але рада, що познайомилась зі ще одним твором видатної феміністки. Дуже стильно і витримано, хоча героїв шкода.

9 з 10.

Сашко Дерманський "Чудове чудовисько"

Я й не знала, що є така класна дитяча література у нас. Дуже сподобалось, буду шукати десь продовження пригод пухнасного Чу і сонної Соні.

9 з 10.

Тож 11 книг і ще три завдання завершити. Побажайте мені успіху у цій непростій справі.

Немає коментарів:

Дописати коментар