Шукати в цьому блозі

середу, 28 лютого 2018 р.

Проводжаємо зиму: сім холодних книг лютого

Що ж люди, прийшов час проводжати лютий, рахувати книги і прощатись з зимовим бінґо. Читання вийшло небагато, бо я чомусь починала і відкладала книги: "а раптом на весняне бінго підійдуть", тому в березні буде справжній феєрверк, коли позакінчую усе, що зараз на половині. Нагадую, що всі назви клікабельні і за ними ховаються повноцінні відгуки.


Фіона Бартон "Вдова"



"Вдову" українською я читала однією з перших, бо отримала її ще до запуску продажу. До речі, вона має рекорд переглядів у блозі. Книга мені сподобалась і формою, і змістом, але за сюжет все ж бал зніму. Важко мені таке читати, де дітей ображають. І, якщо ви не впевнені в своїх нервах і дуже співпереживаєте героям, то краще не беріть.

9 з 10.

Вікторія Авеярд "Скляний меч"


Торік я з великим задоволенням читала "Багряну королеву" і нахвалювала її всюди, де могла. Цього ж року громлю "Скляний меч" - чекайте на потрійну рецензію, рву її на шмаття. Найбільше розчарував переклад (хоча сюжет теж порівняно слабший) і жахлива купа помилок.

7 з 10.

Томас Олде Хьовелт "Відьма"


А це воістину дуже крутий дебют. І, мабуть, найкраще, що сталось зі мною в лютому (хоча там далі теж є класні книжечки). А ще автор такий симпатичний. М-м-м... Із задоволенням прочитала б щось іще Хьовелта. А ще б сходила з ним на каву. Ну, а шо?

10 з 10.

Вільям Шекспір "Ромео і Джульєтта"


От захотілось мені прочитати Шекспіра в оригіналі. От я й прочитала. Не скажу, що це викликало в мене захват, але сам досвід виявився цікавим. Це варто хоча б раз побачити, де перечитувати всю книгу не варто, особливо, якщо знаєте сюжет.

7 з 10. 

Саллі Грін "Напівдикий"


Цікавіший за "Напівлихого", але все одно - не те, що мені хотілося б мати в себе на поличці. Для підлітків чтиво нормальне, для вередливого досвідченого читача - дуже посередній твір, тому не раджу дорослим тьотям і дядям.

6 з 10.

Г'ю Гоуї "Бункер. Ілюзія"



А це ще одна дуже крута книга, яка сталась зі мною у лютому. "Букшеф" надіслав одразу дві, обидві - перші частини великих трилогій і обидві варті уваги. Можливо, після "Бункера" я навіть станом фаном постапокаліпсису. Класний технотрилер з нотками науково-популярного роману.

10 з 10.

Лю Цисінь "Проблема трьох тіл"

 Після Сунь Дзи я зарікалась читати китайських авторів, бо це неможливо осягнути, але Лю Цисінь зі своєю науковою фантастикою не просто сподобався, а дуже сподобався. Починаю збирати серію. Це - чудово.

10 з 10.

Ось таке лютневе читання. У березні читатиму багато українських авторів і яскравих книжок. Приєднуйтесь! Найсвіжіший апдейт у моєму інста.

Немає коментарів:

Дописати коментар