Шукати в цьому блозі

четвер, 1 лютого 2018 р.

Прочитане у січні: 13 класних книг початку року

У це важко повірити (говорю вже як ведучий "Битви екстрасенсів"), але мені у січні дуже щастило на цікаві книги, які легко читались і залишили приємні враження. А ще я більш-менш чемно писала у блог. Оцінили? Тож пройдемось книгами ще раз і розставимо оцінки.


Бернард Шоу "Цезар і Клеопатра"


Якщо вам цікаво, як має виглядати ідеальний початок року - то ось він. Довго шукала книгу зі своїм іменем - знайшла і вона дуже крута. Бернарда Шоу спокійно можна рекомендувати усім, а особливо тим, хто далекий від драматургії, для них це буде відкриттям. І дуже круто починати такою книгою новий читальний рік.

10 з 10.

Сара Грюен "Води слонам"


Романтична історія, але не проста, а з цирковою атмосферою. Але не з тим святом спектаклів, а з проблемами, скандалами, сварками. Геть новий для мене сюжет (ні в якому разі не "Нічний цирк). І дуже прикольне обрамлення - люблю таку фішку в романах, вона хоч і не дуже оригінальна, але не часто використовувана.

10 з 10.

Ніл Гейман "M Is for Magic"


Я тепер, схоже, люблю збірки оповідань. Принаймні, починаю з Нілом Гейманом. Так, я досі не зацінюю його віршів, але проза йде на ура. Особливо оповідання, хоча з романами у Геймана теж все чудово. Однозначно рекомендую. Ця збірка дуже сподобалась.

10 з 10.

Регіна Бретт "Будь дивом. 50 уроків, щоб зробити можливе неможливим"

Хороша книжка, але не можу поставити їй високу оцінку, тому що це не моє. Але тим, хто любить всіляку ненапряжну, але мотиваційну літературу, переконана, буде і цікаво, і приємно ознайомитись "Будь дивом". Гарно читається, швидко, та, на жаль, ці штуки не завжди працюють і не далеко з усіма, хоча позитив нікому не завадить. Тому вирішуйте самі.

8 з 10.

Чарльз Мартін "Гора між нами"


Той випадок, коли книга настільки перевершила сподівання, що я аж забулась. Спочатку це - пригодницький роман з приколами, щоб не збожеволіти, і величезною силою духу. Та потім він розкривається так, що аж перехоплює дух. Дуже рекомендую всім, хто хоче небанальної романтичної історії, снігу у цю дивну зиму, а ще хоче повірити у те, що помилки можна виправити.

10 з 10.

Пітер Браун "Дикий робот"

Коли побачила цю книгу у новинках, одразу її захотіла. І це була гарна покупка, бо "Дикий робот" - добра історія про природу і технології (з малюнками - для мене це важливо), яка по собі залишає якесь таке щемке тепло. Дуже сподобалась, хоча, звісно, не претендує на якесь відкриття року. Вона ж не про це.

9 з 10.

Дж. П. Делані "Та, що була раніше"


До середини місяця я добряче скучила за трилерами, тому із задоволення за них взялась. "Та, що була раніше" - має цікаву будову і задум просто неймовірний, але виконання... скотилось до кінця, на жаль. Від читання я отримала задоволення, тому не буду гонити на цю книгу, хоча рости є куди.

8 з 10.

Трумен Капоте "Інші голоси, інші кімнати"

Фантастично красива обкладинка, але я так і не змогла зрозуміти, чим закінчилась ця книга. Цікавий початок, зрозуміла серединка і фінал, немов в тумані - танцював, танцював і не вклонився. Не раджу, бо не люблю аж настільки відкритих фіналів, які межують з абсурдом. А ви любите?

7 з 10.

Брайєн Джонс "Де Санта?"


Книга поза категоріями, бо тексту тут майже немає. І не буду їй присвоювати оцінок. Вона просто прикольна, і якщо у вас є діти або знайомі діти відповідного віку, то вони будуть тішитись і, може, навіть подякують вам.

Євгеній Замятін "Ми"

Ще одна незрозуміла для мене книга. А незрозумілі книги мені не подобаються. Читала її аж надто довго. І хоч дуже люблю антиутопії, але ця - даремно витрачений час. Отримує почесне звання найгіршої книги січня.

4 з 10.

Барбара Космовська "Буба. Мертвий сезон"

Дуже люблю цю серію і всім її раджу - там дуже класний дід. Він там таки найкрутіший персонаж. Хоча і Буба з її предками теж не пасуть задніх. Книга - для одного вечора розвантаження, реготання, релаксу і медитації. І дуже пристойний переклад - на п'ятірочку.

10 з 10.

Жан Монне "Спогади"


Книга, через яку у січні тільки 13 прочитаних, бо я сиділа над нею два тижні. А все тому, що такий фоліант не проковтнеш за одним разом, як збиралась. І ви не намагайтесь: тема цікава і дуже об'ємна, її треба відкусувати невеликими шматочками і добряче прожовувати. Раджу тим, хто цікавиться історією і об'єднанням заради спільної справи.

9 з 10.

Ruth Ware "The Woman in Cabin 10"


І ще один трилер січня, бо мене вже викручувало після "Спогадів". Рут Веа - не зовсім мій фаворит, але стиль у неї приємний, тому від читання отримала задоволення. Хоча не з усім у цьому романі згодна - дещо взагалі викликає купу запитань, але спишу це на істерику головної героїні, алкоголь і антидепресанти.

8 з 10.

Ось такі мої січневі підсумки. А що ви доброго прочитали? Діліться здобутками.

2 коментарі:

  1. жодної книги з цієї збірки не читала :)
    я зараз чомусь взяла перечитувати свої улюблені

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. навіщо перечитувати книжки, якщо є ще стільки незвіданого)

      Видалити