Шукати в цьому блозі

середу, 17 січня 2018 р.

"M Is for Magic" - жменя магічних оповідань від Ніла Геймана

Не втомлююсь повторювати, що не фанатію від короткої прози. Тут я геть не лукавлю, бо люблю, щоб твір займав мінімум сторінок 200, краще - більше. Але оповідання Ніла Геймана мають наді мною якусь владу - це вже третя збірка за останній час:)


Як каже сам Ніл Гейман: збірка оповідань - дуже виграшний формат, адже не все мусить тобі подобатись, і якщо одна історія не зайшла, то інша цілком може припасти до душі. Я ж бачу в таких книгах іншу проблему: їх неможливо тримати в пам’яті, залишаються якісь два, від сили три оповідання.

Оскільки я читала її тиждень тому, в мене в пам’яті залишились тільки три: про вже знайомого Ніхта, про карлика і золото з печери, а ще моя улюблена - про бабуську, яка купила на секонді Священний Грааль. Ой, це сміхота, дуже вам її рекомендую.

Але збірки Ніла Геймана особливі ще й тим, що ніколи не знаєш, що чекатиме на тебе на наступній сторінці: одні підходять і для дітей, інші - й безстрашному дорослому подарують дрижаки й змусять спати при світі. Але наразі "М означає Магія", мабуть, стане моєю найулюбленішою збіркою.

Немає коментарів:

Дописати коментар