Шукати в цьому блозі

понеділок, 19 березня 2018 р.

"Шовкопряд" Роберта Гелбрейта - детективе альтер-его Джоан Роулінг знову кличе до Лондона

В одні місяці мені виходить багато читати, в інші - багато писати. В березні у мене щось нічого не виходить, але частинка бінго вже завершена. І ласкаво прошу до відгуку про другу частину серії. Тут мене чергова книга про Корморана Страйка. І перше, що можу сказати: "Шовкопряд" дуже цікавий саме для книжкового блогера. Чому так? Відкриваємо і читаємо.


Зав'язка - зникнення посереднього письменника. Розслідування Корморан починає насамперед через жалощі до нещасної дружини, яка виглядає геть розгубленою і якоюсь навіть бідовою. Прив'язана до дитини з особливими потребами (хоча та зовсім вже й не дитина за віком - 22 роки, здається) та не може сама вирушити на пошуки зниклого чоловіка.

А в процесі ще й виявляється, що письменник написав вельми скандальний і огидний твір "Бомбікс морі"(з лат. шовкопряд), де облив брудом всю письменницьку і видавничу братію, всіх зі свого кола. Добре дісталось і тій дружині, яка першою вдарила на сполох. Ця книга - чудовий мотив. От тільки підозрюваних виходить аж надто багато.

Здавалось б, все так просто: хто розлючений помстився за брудний твір, аж ні. Але ж це детектив, тому не спойлеритиму. Скажу лишень, що читати твори Роберта Гелбрейта мені дуже подобається. Когось вони мені нагадують)

1 коментар: