Шукати в цьому блозі

четвер, 22 березня 2018 р.

Рекласація з синім вовком - "Вовк Собаця" Даші Вернової

У мене є чималий список книжок на В для весняного бінго (бо готую підказку на це завдання), але коли надійшов час мені його виконувати, то геть не сумнівалась, бо руці самі потягнулись до класно ілюстрованої новинки від "Фоліо". Свідомо не показую вам, яка вона всередині, бо це треба бачити, гортаючи приємні сторінки.


На вигляд "Вовк Собаця" - книжка дитяча, але вона дуже доросла, повірте. Бо ж чи може дитина відповісти на таке екзистенційне запитання "Чи готові ви одягнути жахливі жовті лосини заради своєї мрії"? Я от не готова, але малою я взагалі таким не парилась і ходила часто у вельми жахливих рожевих речах.


"Вовк Собаця" - концентрований відпочинок на кількох десятках сторінок, який закликає не боятись своєї інакшості та йти за непереборним бажанням робити те, до чого прагне душа. Не знаю, чи здатна така мила історія змінити щось докорінно у моєму житті, але годинку книжкового дзену вона мені подарувала.

Мені видається, що ця книжка все-таки не історії-малюнки, а малюнки-історії, бо текст видається вторинним, безкоштовним додатком класних картинок, бо дуже програє їм за наповненістю. Думаю, його можна зробити влучнішим і яскравішим.
 
А далі книжечка помандрує до моєї племінниці. Не думаю, що мала проникнеться філософствуваннями Вовка, але ілюстрації вона любить, бо читати ще не вміє, і вони їй однозначно сподобаються.

І традиційна рекомендація: для всіх, хто любить книжки з малюнками - вона класна.

Немає коментарів:

Дописати коментар