Шукати в цьому блозі

середу, 25 квітня 2018 р.

Зворушливо про чорного-пречорного кота - Гвен Купер "Одіссея Гомера"

Як бачите з фотоілюстрації, в мене є кіт і він чорний. Ми його дуже любимо. Тому коли я шукала варіант до "зворушливої історії" і подруга сказала, що може поділитись книжку про сліпого чорного кота, я одразу сказала: принеси мені її.


"Одіссея Гомера" про те, що сліпий (і, здавалося б, безпомічний) кіт не тільки допоміг молодій жінці знайти себе, а й відшукати нових друзів. І не повірите: навіть вийти заміж. Він став її натхненням. Він став її спасінням.

Гвен дуже виросла під керівництвом невтомного Гомера, якому сліпота геть не завадила стати життєрадісним шилом, яке не може всидіти на місці. Але він навчився чемно спати стільки, скільки спить господиня.

Історія дуже мила, місцями дуже щемка. Є і страшні моменти - Гвен стала свідком падіння Веж-Близнюків, а потім кілька днів не могла добратись до своїх милих котів (їх у неї троє, до речі: дві кішки Скарлет і Вашті, а ще джентльмен Гомер).

Книжка легко читається і залишає по собі приємний спогад. Сюжет - хороший. А от виконання кульгає на обидві ноги - стиль швидше для особистого блогу. Мені хотілось би більше художності, але котолюбам сподобається все одно.

Немає коментарів:

Дописати коментар