Шукати в цьому блозі

середу, 11 квітня 2018 р.

Підсумки березня: 17 виконаних завдань весняного бінґо

Схоже, що за підсумки попереднього місяця я можу братись тільки тоді, коли добряче начитаю у цьому. Так, вже маю шість квітневих... То ж проводжаємо березень і кількома рядками згадуємо, як це все було.


Марина та Сергій Дяченки "Ключ від Королівства" та "Королівська обіцянка" 

Обидва романи з трилогії про Ліну Лапіну мені сподобались. Такий релакс після серйозних книжок. Маю намір в квітні прочитати і заключну книгу серії, щоб написати величенький відгук на це все щастя.

9 з 10.

А ще у березні я читала дуже багато Винничука. Аж 4 штуки. Тому розповім про них поруч.

Юрій Винничук "Діви ночі"

Незлецький роман, але мені сподобалась тільки перша частина, друга аж надто брутальна і огидна за сюжет. Це - важлива віха у творчості Винничука, але не скажу, що хочу радити її комусь.

8 з 10.

Юрій Винничук "Весняні ігри у зимових садах"
Твір, який у Винничука подобається мені найменше. От справді найгірший варіант для знайомства. Але, якщо вас вже полонило "Танго смерті", то цим краще не розчаровуватись.

7 з 10.

Юрій Винничук "Цензор снів"
А ще й моїй березневих читань Винничука сподобався найбільше. Люблю такі пригодницькі романи на історичному тлі у старому Львові. Дуже потішило. Хоча книга, яку я прочитала у квітні, була ще крутіша.
9 з 10.

Юрій Винничук "Груші в тісті"
Хороша збірка автобіографічної прози для тих, хто цікавиться львівською богемою. Дуже пізнавальна. Там не тільки різні вар'яцтва, а й цікаві деталі з життя мого улюбленого перекладача.
8 з 10.

Дан Лунгу "Я ще та комуністична баба!"
Чекала від цієї книжки неабиякого гумору, але виявилось, що все сумно-сумно, але, попри те, читати було приємно. Як же я мало знала про Румунію (зараз не дуже більше, але ж пробую).
8 з 10.

Роберт Гелбрейт "Шовкопряд"
Все, що пише Джоан Роулінг, гарно читається і добре тримається купи. Тому її детективи мені теж припали до душі. "Шовкопряд" навіть більше за "Поклик зозулі" - і, думаю, тому що тема ближча.
9 з 10.

Unnatural Creatures за редакцією Ніла Геймана
Хоч у березні в мене багато було короткої прози, я все ж не стаю її фанатом. Деякі оповідання з цієї збірки дуже сподобались. Деякі менше. Але вона все одно класна і заслуговує перекладу.
8 з 10.

Даша Вернова "Вовк Собаця"
Книжка, яка розкішно розслабляє. Й ілюстрації мі-мі-мі... Не вірю, що вона для дітей, як на мене навіть дуже доросла. Але мушу зняти бал, бо мені мало тексту.
9 з 10.

Катерина Міхаліцина, Оксана Була "Хто росте в саду?"
Дитяча книжечка фантастичної краси, яка, впевнена, сподобається й зовсім черствому сухарю. Її приємно просто тримати в руках.
9 з 10.

Крістін Генна "Соловей"
Книга про війну, яка несподівано мені дуже сподобалась. Тішусь, що вона випала мені у книжковому сюрпризі, бо не вірю, що дісталась б до неї сама.

9 з 10.

Стефані Мейєр "Аптекар"
Автор, який традиційно мене розчаровує. Дуже крутий задум і вельми така собі реалізація. Найгірша книга місяця.
5 з 10.

Томас Гарріс "Ганнібал"
А це найкраща книжка березня, яка вгодила мені абсолютно всім. Хоча зверніть увагу на те, що я просто велика фанатка Ганнібала Лектера.
10 з 10.

Енді Вейр "Артеміда"
Хороша книжка про космос (ще одна тема, якої я уникаю). Її можу сміливо радити, хоч мені дечого в ній і не вистачило, просто я балувана.
9 з 10.

Було в мене ще дві брошурки, але про них можна прочитати в інста. А загалом ось такі результати березня. А у вас скільки вийшло?

Немає коментарів:

Дописати коментар