Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 26 жовтня 2018 р.

Прочитане серпня: 14 книжок, з якими закінчилось літо

Як кажуть, ніколи не пізно робити підсумки серпня у жовтні. Тим паче, що перші враження же забулися і можна поглянути на книжки більш тверезим поглядом здаля.





Стефан Грабинський "Саламандра"
Думаю, що це найкраща страшна коротка проза, яку я коли-небудь читала. Все сподобалось у книжці, крім тонкуватого паперу. Можна було б навіть перечитати. Ймовірно, колись так і зроблю, коли зовсім сюжети забуду.
10 з 10.

Наталія Матолінець "Гессі"

Солодке і затишне фентезі, для підлітків в сам раз. Мені трохи мало його виявилось. Продовження би прочитала, але, думаю, що книжку можна було б скоротити сторінок на 50 - і вона б тільки виграла з більшою динамікою.
8 з 10.

Мішель Бюссі "Літак без неї" 

Круто, що від неї неможливо відірватись, люблю чтиво, яке захоплює настільки. Але тільки дочитала, одразу якась така порожнеча наступає. Тож я за те, щоб такі книжки були, але після прочитання їх краще передавати далі.
8 з 10.
 

Андрій Курков"Сірі бджоли"
Атмосферно і безрадісно, але по-справжньому. Не подобається тема, не подобається те, що відбувається у творі, але сіра зона є вона вочевидь саме така і писати про це потрібно саме так. Потужний твір, який не вивітрюється, і хоч читати його нелегко, але варто.
10 з 10.


Наталія Матолінець "Варта у Грі" 

Спекотна гра і дуже динамічна. Часом за нею можна не встигати, але круто намагатись. Побачила, що в купі львівських локацій навіть близько не була, але дещо після Варти мені хочеться відвідати. 
8 з 10.


Патрік Модіано "Цирк іде"

Паризький весняний релакс, книжка, яку варто читати після важких великих текстів, які вимучують. Мені сподобався романтичний флер, хоча роман не до кінця зрозумілий, бо залежить від французького контексту.  
8 з 10.


Юджин Коровіц "Книга дзеркал"

Фантастично крутий початок, який захоплює, і так само фантастично злитий кінець, який залишає запитання: що? І то все, і саме так це має закінчитись? Словом, розчарування місяця, як ви зрозуміли.
6 з 10.


Макс Фрай "Волонтери вічності" 

Хоча тандем Макс Фрай читати цікаво і весело, я не належу до фанів серії: можу читати, можу не читати. Але для фентезі-маніяків - безумовно must, без якого складно уявити бувало фентезічитця.
9 з 10.



Жан-Крістоф Ґранже "Пасажир" 

Ґранже мені стабільно подобається. Розумію, що почала читати його з найсильнішого роману "Лонтано", але "Пасажир" - теж достойна і варта уваги книжка. Обов'язково прочитайте, а я от "Багряні ріки" виглядаю.
9 з 10.


Марлон Джеймс "Коротка історія семи вбивств" 

Найгрубша книжка місяця і все-таки найкрутіша. Таку сагу, звісно, з день не проковтнути і навіть за тиждень, я мучила (бо важко в руках тримати таку цеглину) її три, але отримувала задоволення від кожної сторінки.
10 з 10.


Ювал Ной Харарі "21 урок для ХХІ століття" 


Книжка про недалеке майбутнє, яке є вже зараз, що спонукає продовжувати знайомство з автором. Якщо ви ще не читали, то беріть обов'язково. Те, як Харарі будує стрункі структури зі, здається, розрізнених фактів, просто якась магія.
10 з 10.


Абрахам Грейс Мерріт "Гори, відьмо, гори. Повзи, Тінь, повзи" 

Класна страшилка, мені навіть страшно було, але друга повість помітно слабша. Якби там було тільки "Гори, відьмо, гори"... я б оцінила книжку вище, бо "Тінь" підпсувала враження. Інколи треба вчасно зупинитись.
7 з 10.



Блейк Крауч "Темна матерія" 

Дуже на один раз. Читаєш - летиш, а коли закінчуєш книжка так само швидко вивітрюється з голови. От це справді для читання з нудьги, коли просто хочеться проковтнули книжку за вечір, а на ранок не особливо пам'ятати сюжет.
7 з 10.

Джессіка Том "Смакова повія"

Смачна книжка, від якої постійно хотілось їсти. Просто нестримно, але мені якось вдалось з цим впоратись. Нестандартна тема і класна подача, я б щось іще про ресторани прочитала, але так ніколи не набуду нормальної фігури))
9 з 10. 

Так, з серпнем попрощались, то вже й осінь може починатись.

Немає коментарів:

Дописати коментар