Почала читати більше нон-фікшну і вважаю, що це - прекрасно. Головне, вибирати його ретельно, за інтересами і читати саме тоді, коли актуально. Маркетингові книжки мені зараз якраз те, що треба. Тож і поговоримо про них.
Книжка Сета Годіна написана вже досить давно і вже тоді помітила повільне вмирання телевізійної реклами. Вона побудована не так на тому, щоб розрекламувати продукт, а на тому, щоб створити щось унікальне, те, що рекламуватиме себе власною сутністю. Продукт, який формує спільноту довкола себе і дає відчуття залученості. Адже якістю тепер нікого не здивуєш, а продуктів стільки, що виділитись важко.
І тут на допомогу приходить Пурпурова корова: зробити те, чого всі хочуть, але ніхто не робить. Якась класна додаткова послуга чи щось неповторне. Довкола цього треба будувати продукт, а не намагатись пришити кобилі хвіст чи то пак пурпурову корову десь збоку.
Ця книжка - сотні вдалих кейсів, які зробили ставку на Пурпурову корову і довго її доїли. Якась з цих корів вже вичахла і перестала давати прибутки (тоді можна спробувати її перезапустити або ж вкластись у щось геть нове), інші дають молоко досі.
Динамічне і не без гумору читання, до якого думаю ще повернутись детальніше.
Немає коментарів:
Дописати коментар