Шукати в цьому блозі

середу, 31 жовтня 2018 р.

Улюбленний Ганнібал Лектер. Перше знайомство "Червоний дракон" Томаса Гарріса

Ганнібал Лектер вже тривалий час - мій улюблений літературний психопат. А чому б і ні? У нього є стиль, інтелект та специфічний гумор - все, що потрібне для успіху героя. Але в цій книжці його справді мало.


Огляд першої частини чотирикнижжя я дещо раніше зробила для блогу Yakaboo і в основному виклала усі свої міркування.

Ще раз хочу наголосити на тому, що вважаю першу книжку найслабшою з трьох, які читала. Мабуть, тому що хотілось бачити Ганнібала-Ганнібала-Ганнібала, а не Червоного Дракона і полювання на нього. Все-таки Гарріс міг би більше часу та уваги приділити своєму літературному синові. Але як для першої книжки вона - чудова, це "КСД" дивний порядок для перекладу вибирає.

Читати раджу і то вже, щоб зігрітись полум'ям дракона у ці сірі жовтнево-листопадові дні.




2 коментарі:

  1. Моя работа скоро и меня в психопата превратит, поэтому такие герои - не моя тема)). Юля, но я в Инстаграм слежу за твоими чтивами, и удивляюсь насколько разные жанры ты через себя пропускаешь!

    ВідповістиВидалити
  2. Якщо у вас були фінансові проблеми, то вам пора посміхнутися. Вам потрібно лише зв’язатися з містером Бенджаміном із сумою, яку ви хочете позичити, і терміном платежу, який вам підходить, і ви отримаєте кредит протягом трьох робочих днів. Я просто в шостий раз виграв позику в 700 тисяч доларів на термін 180 місяців з можливістю виплати до закінчення терміну придатності. Містер Бенджамін допомагає мені з позикою. Зв’яжіться з ним, і ви побачите, що він дуже чесна людина з хорошим серцем. Його електронний лист lfdsloans@outlook.com, а його номер телефону WhatApp: + 1-989-394- 3740

    ВідповістиВидалити